ملی پوش استقلال مامور تبلیغات برای یک کافه! مشکل مالی پرسپولیس برای تسویه با بازیکنانش نتیجه بازی دانمارک و صربستان در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| صرب‌ها رفتنی شدند نتیجه بازی انگلیس و اسلوونی در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| سرد و بی‌روح مثل تیم ساوت‌گیت درویش راضی از خرید اسپانیایی! دلیل عدم تمدید امیری با پرسپولیس چه بود؟ نتیجه بازی هلند و اتریش در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| شگفتی بزرگ نتیجه بازی فرانسه و لهستان در یورو۲۰۲۴| امباپه صدرنشین نشد! گولسیانی در تیررس نکونام؟ عدم دخالت گاردیو در نقل و انتقالات پرسپولیس عالیشاه شاکی از اقدام باشگاه پرسپولیس تلاش یک پرسپولیسی برای خرید احمدزاده استارت پرسپولیس برای خرید ۵ بازیکن گاریدو: برای کسب جام در پرسپولیس می‌جنگیم + ویدئو پخش زنده بازی دانمارک و صربستان در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین قلم قرمز نکونام در انتظار رفقای نیمکت| کدام دستیار جدا می‌شود؟ پخش زنده بازی انگلیس و اسلوونی در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی هلند و اتریش در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین استقلال و پرسپولیس باید از لیگ دو شروع کنند| ماجرای تاسیس تیم زنان جدی شد پخش زنده بازی فرانسه و لهستان در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

باختی دیگر برای تیم فوتسال مشهد در لیگ برتر فوتسال بانوان| شکست چیپس به هفت رسید

  • کد خبر: ۹۵۰۱۲
  • ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳
باختی دیگر برای تیم فوتسال مشهد در لیگ برتر فوتسال بانوان| شکست چیپس به هفت رسید
حاشیه‌های هفته دهم لیگ برتر فوتسال بانوان؛ از بازگشت شهرزاد مظفر تا شکست سرمربی تیم ملی را در ادامه می خوانید.

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ تیم چیپس کامل مشهد در هفته دهم لیگ برتر فوتسال بانوان در اولین میزبانی خود در دور برگشت، مقابل تیم دوم جدول گروهش یک شکست خانگی را تجربه کرد. این هفتمین شکست مشهدی‌ها در این فصل بود.

دهمین هفته از لیگ برتر فوتسالی‌ها با حواشی مختلفی پیگیری شد. تقریبا یکی از هفته‌های کم‌گل لیگ بود که ۱۴‌گل در گروه یک و ۱۴‌گل در گروه ۲ و در‌مجموع ۲۸ گل رد‌و‌بدل شد. خبر‌های تیم ملی نیز بر جو بازی‌های این هفته تأثیر گذاشته بود. یک میهمان خیلی ویژه هم تماشاچی یکی از دیدار‌های این هفته بود، سرمربی اسبق تیم ملی و چهره محبوب برای فوتسالی‌ها بعد از سال‌ها حضور در کویت به ایران سفر کرده است.

ثبت هفتمین شکست برای مشهدی‌ها

چیپس‌کامل از بازی دوم دور برگشت دست به تغییرات بزرگی زد و کادرفنی تیم شاهد حضور مربیان جدید بود که هفته گذشته اثرات مثبت این تغییر را می‌شد دید؛ با‌این‌حال بازهم ۲ شکست برای این تیم در این مدت به ثبت رسید و هنوز هم این تیم یکی از نامزد‌های سقوط در این فصل است.

در دیداری که در مشهد برگزار شد، بوتا‌پارس ایرانیان مقابل چیپس کامل به میدان آمد. بوتا‌پارس پس از تساوی هفته گذشته برابر فرهان ملارد به‌دنبال بازگشت به مسیر پیروزی بود و برابر تیم قعرنشین جدول گروهش به کسب ۳ امتیاز بسیار امیدوار بود.

بوتا‌پارس که قصد نداشت اجازه دهد فاصله‌اش با پالایش نفت آبادان باز هم افزایش یابد، توانست در‌نهایت ۳‌بر ۱ میزبانش را مغلوب کند. مهسا نظری، مبینا نعمانی و ندا نوردی برای تیم بوتا‌پارس ایرانیان گل‌زنی کردند و تک‌گل تیم چیپس کامل مشهد نیز توسط شادی بهرامی به تور بوتا نشست.
این پیروزی به تیم بوتا‌پارس کمک کرد تا با ۱۸‌امتیاز و یک بازی و ۷‌امتیاز کمتر از پالایش نفت آبادان صدرنشین همچنان در رده دوم جدول باقی بماند.

چیپس کامل مشهد که هنوز در این فصل طعم پیروزی را نچشیده است، برای هفتمین‌بار در نهمین بازی شکست خورد و کماکان با ۲ امتیاز در قعر جدول گروه‌یک قرار دارد. مشهدی‌ها هفته بعد در بازی خارج‌از‌خانه خود این شانس را دارند که با غلبه بر پویندگان فجر کمی وضعیتشان را بهبود ببخشند. در گروه‌یک ۲ بازی دیگر هم برگزار شد که پالایش نفت آبادان ۴‌بر ۰ مس کرمان را از پیش رو برداشت و فرهان ملارد نیز ۵‌بر ۱ پویندگان فجر را شکست داد.

درخشش نسیمه مقابل چشمان فروزان

اما در گروه ۲ بازی‌های جذاب‌تری پیگیری شد. نصر فردیس برابر مس رفسنجان به میدان رفت و موفق شد قهرمان قبلی لیگ برتر را ۳ بر ۱ با درخشش سارا شیربیگی در خانه‌اش شکست دهد و حالا سایه نصر بر سر پیکان است؛ اما پیکان، صدرنشین این گروه، در خانه میزبان ملی‌حفاری اهواز بود، تیمی که سرمربی تیم ملی هدایت آن را برعهده داشت و در‌نهایت تهرانی‌ها مچ جنوبی‌ها را ۲ بر ۰ خواباندند. اما کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال بعد از حذف نامش از جمع ملی‌پوشان، درخشش ویژه‌ای مقابل چشمان سرمربی تیم ملی داشت.

نسیمه غلامی، ستاره سی‌وپنج‌ساله تیم فوتسال پیکان که هفته گذشته و بعد از شکل‌گیری دوباره تیم ملی بعد از ۲ سال متوجه شد جایی در فهرست نفرات جدید تیم ندارد و فروزان سلیمانی، سرمربی جدید تیم ملی، روی نام او خط قرمز کشیده بود، با انگیزه‌ای مضاعف مهیای رویارویی با ملی‌حفاری اهواز شد. غلامی که به‌دنبال نشان‌دادن آمادگی و انگیزه بالای خود مقابل چشمان سرمربی جدید تیم ملی بود، از همان ابتدای مسابقه تلاش کرد تا بتواند دروازه ملی‌حفاری را که هدایت آن برعهده فروزان سلیمانی است، فرو بریزد، اما شوت‌های نسیمه غلامی به گل نرفت.

با‌این‌حال دوندگی بی‌امان و تلاش کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال زنان سرانجام به بار نشست و او در قامت گل‌ساز درخشید و سحر زمانی را در موقعیت گل‌زنی قرار داد تا یکی از ۲ گل پیروزی‌بخش پیکان را در مسابقه امروز ساخته باشد. نسیمه غلامی در این فصل برای پیکان بازی می‌کند و تاکنون توانسته است ۷ بار برای تیمش گل‌زنی کند و غیبت او در فهرست جدید تیم ملی، اتفاق سؤال‌برانگیزی بود که هنوز کادرفنی جدید پاسخی برای آن ارائه نکرده‌اند.

شهرزاد فوتسالی‌ها دوباره در ایران

سرمربی اسبق تیم ملی فوتسال بانوان که از چند روز قبل وارد ایران شده است، روز جمعه در سالن الغدیر به تماشای لیگ برتر نشست. شهرزاد مظفر درحالی به ایران سفر کرده که به‌تازگی بعد از ۲‌سال بلاتکلیفی سرمربی جدید تیم ملی ایران انتخاب شده است.

او بدون‌تردید یکی از چهره‌های تأثیرگذار و نامدار در فوتسال زنان ایران است که در سال ۲۰۱۸ توانست تیم ملی ایران را برای دومین‌بار قهرمان آسیا کند و بعد از آن نیز به کویت رفت و توانسته است در ۲ سال حضورش در کویت، تحولات گسترده‌ای در فوتسال این کشور ایجاد کند. شهرزاد مظفر بعد از سفر به کیش در تهران به تماشای دوئل پیکان- حفاری نشست؛ مسابقه‌ای که با پیروزی پیکانی‌ها به سرمربیگری شاگرد سابقش یعنی نیلوفر اردلان به پایان رسید.

رونمایی از سرمربی تیم ملی

سرانجام خبر غیررسمی سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان با اعلام نایب‌رئیس بانوان فدراسیون فوتبال شکل رسمی به خود گرفت. نزدیک به ۱۰ روز است که خبر حضور فروزان سلیمانی در رأس تیم ملی شنیده می‌شود و حتی او فهرستی از بازیکنان دعوت‌شده به اردوی تیم ملی را اعلام کرد؛ اما خبری از تأیید فدراسیون فوتبال نبود که در‌نهایت پایان هفته شهره موسوی این خبر را تأیید کرد.

او در‌حالی که تیمش یعنی ملی‌حفاری اهواز شکست خورد، باید راهی مرکز ملی فوتبال می‌شد؛ جایی‌که اولین اردوی ملی‌پوشان فوتسال بعد از ۲ سال برگزار می‌شد. ۲۰ بازیکن دعوت‌شده همگی از گروه دوم لیگ برتر هستند که عده‌ای از آن‌ها روز جمعه در رفسنجان حضور داشتند و باید به‌سرعت خود را به اولین جلسه تمرینی می‌رساندند. این اردو تا ۲۰‌دی ادامه دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->